יום שבת, 15 בינואר 2011

האינטרנט הבטוח

בבית הספר כבר שבוע אנו מכינים לשבוע האינטרנט הבטוח. השימוש באינטרנט הפך לחלק לא נפרד מחיי היום יום שלנו .ואנו יודעים בשימוש לא נכון יש סכנה ,לכן הכנו מציגות למה חשוב לגלוש בטוח? מדריך הורים לבטיחות ילדים ברשת המלצות כיצד לנהוג עם ילדים באינטרנט, חסימת אתרי מידע בלתי רצויים - תוכנות וספקי אינטרנט מומלצים , חינוך והסברה לשימוש נבון ברשת להצגה להורים כדי לדעת מה היא אחריות ההורים בנושא הזה . כל יום אנו מתכננים להזמין ההורים של כל שכבה לחוד. וגם הרצאות לתלמידים על הסכנות הנמצאות בגלישה ברשת ,ואיך להיות חכם מהאינטרנט , ואיך לגלוש נכון, מה היא אתיקה ברשת ,איך להשתמש בדוא"ל ,מה היא הטרדה ברשת ,איך לשמור על פרטיות המידע לדעת מה טוב ורע ברשת .תוך כדי פעילות ודפי עבודה סרטונים והצגות ..............


"האינטרנט הוא ים של מידע והנאה, אבל לפני שקופצים למים צריך לדעת לגלוש נכון"

למידע נוסף אפשר לכנס ל האינטרנט הבטוח       אינטרנט בטוח לכל השנה


4 תגובות:

  1. זה מאוד חשוב את הנושא של האינטרנט הבטוח, כי בסופו של דבר זה פתוח בפני הילדים שלנו והתלמידים שלנו ואנחנו חייבים לעשות חסימות מסוימות.

    השבמחק
  2. סיהאם, כיפכ?
    כל הכבוד, נשמח לעבוד ביחד, עכשיו אני מתרגם חומרים מהשפה העברית לשפה הערבית כהכנה ליום האינטרנט השנה.

    עכשיו אני מתרגם את מצגת המשטרה
    מחמוד זאבט
    רכז פרויקט "קידום האינטרנט בקהילה הערבית"
    איגוד האינטרנט הישראלי

    השבמחק
  3. שלום לך
    תודה על התגובה
    לא יודעת אתה אדהם או מחמוד זאבט שאני מקרה
    אם תשלח לי את המצגת דרך המייל שלי אהיה מודה לך מאוד המייל שלי רשום בבלוג
    סהאם עאסלה

    השבמחק
  4. אחלה מאמר סהאם. אכן בימים שכאלה חייבים לשמור על הילדים מפני התכנים הלא רצויים שיש באינטרנט. תודה.

    השבמחק