יום חמישי, 23 בדצמבר 2010

תפילת גשם

תפילת גשם
רובו של החרף עבר, ועדיין לא נושענו בירידת גשמי ברכה אנחנו כמעט בסופו של חודש דצמבר! ועוד לא גשם אחד כמו שצריך. ומצב המים בארץ ישראל בדוחק ובצער עצום ורב, ובפרט שזו לא השנה הראשונה שיש בצורת, אכן זו שנה קשה.. אין ספק שתפילות לגשם רק יועילו. החקלאות תחת קריסה. המחירים עולים כי אין יבול וכך זה משפיע על כולנו וזה רק בתחום החקלאות.
זמן בקשת הגשמים מאלוהים הגיע . אז אנו צריכים להתחיל בתפילת הגשם, נהוג בכל הדתיות תפילת גשם אצל העם היהודי וגם העם המוסלמי והנוצרי וכל דת בצורה שלה בבקשת הגשם מאלוהים .
יש דעות שאומרים שזה עונש מאלוהים לבני אדם, התרחקו מאלוהים, מעשים רעים שעושים , אלוהים כועס על העם הישראלי אומרים אולי יש בעיה בשלטון .......לא רק בישראל אין גשם גם במדינות מסביב .צריך לחשוב ולחפש על הסיבה שהשנה עדיין אין גשמים ,מה זה שמביא לעצירת הגשמים. יש דברים גרועים יותר מסתבר. ובעיות שממש לא בשליטתנו
אני חושבת שכולנו יודעים את המידע על מוקדון
"עמד אלכסנדר מוקדון נדהם ואמר אני הייתי אומר להם שיסתלקו ולוקח את הכסף בשבילי. אמר לו השופט: האם בארץ שלך יורד גשם ? ויש לכם חיטה ? ענה לו אלכסנדר: הן. אמר לו השופט: עם רשעות כזו, אני מתפלא שה' מוריד לכם גשם. ושאל השופט: האם יש לכם בהמות ? ענה לו אלכסנדר מוקדון: הן. אמר לו השופט: ודאי שאתם זוכים לגשם רק בזכות הבהמות."
שאו תפילתכם לשמיים !!!
התפללו לגשם שירד עלינו !!!
התפללו בכל הכוח !!!
המשפטים האלו נאמרו בזמן השריפה בכרמל . כן היינו מאוד צריכים את ירידת הגשם בזמן הזה . וגם אנו ממשיכים בתפילה ובונים לאלוהים מבקשים ממנו מים . רחמנות בבני אדם ,בבעלי החיים בצמחים .אולי גם יחזור הכרמל כמו שהיה .

סרטון תפילת גשם בערבית


סרטום תפילת גשם בעברית


תגובה 1:

  1. זה עניין דתי, גם אני השתתפתי בתפילה שעשו בכפר שלי וזה היה מרגש.

    השבמחק