לפני שבעיים היה לנו יום המתמטיקה בבית הספר הצעתי להם להכניס ליום הזה פינה בשם מתמטיקה ממוחשב , הכנתי בחדר המחשבים משחקי מתמטיקה קישורים לאתרי מתמטיקה כמו אתר אופק ,דפי עבודה ממוחשבים כלומר לשחק מתמטיקה דרך המחשב הכוונה ללמוד דרך משחק מתמטי .
אחרי תום היום חלקתי לתלמידים שאלון על היום הזה כדי להעריך את היום ואת הפינות שעברו בהם התלמידים , וגם חלקתי להם שאלונים על החומרים שלמדו ביום הזה מצאנו שהתלמידים זכרו את החומר שלמדו דרך המחשב יותר מהחומר שהיה בפינות אחרות והעדיפו ללמוד בדרך הזאת . התוצאות נתנו לי ולכל המורים תמיכה ללמד דרך המחשב , שזה היה מעניין מאוד לתלמידים ורצו ללמוד דרך המחשב, וזה מחזק את המשחק כאמצעי רב-ערך לקידום תהליכי למידה וללממד בשיטות הוראה שונות ומגוונות. שיטות הוראה אשר יפתחו בתלמידים רצון ומוטיבציה ללמידה לכן מוטל עלינו כמורים לחפש דרכי הוראה שונות ללמד אותם, וזאת על מנת לגרום לתלמידים הנאה ללמוד לא רק נושא המתמטיקה גם נושאים אחרים שיכולה לעזור לתלמידים ליהנות ולהתעניין בחומר הנלמד, המשחק לדעתי הוא דרך נוספת שניתן לשלב בהוראת תלמידים אוהבים לשחק יכולים לתרגול דרך משחק בהנאה.תרגול דרך משחק יותר יעיל מלתרגל במילוי דפי עבודה . במשחק התלמידים עסוקים יותר הם פותרים שאלות חזרה על החומר הנלמד ומקבלים משוב מידי מתקנים וממשיכים . קדרון (1985) טוענת כי המשחק מספק הזדמנויות המעודדות חשיבה מופשטת, יותר מאשר לימוד פורמאלי ושיטתי. הילד המשחק נהנה מהפעילות עצמה. הנאה זו מעוררת אותו להשקיע מרץ ומחשבה בפתרון הבעיות שמציב בפניו המשחק. כך הוא עשוי לגלות דרכי פתרון ואסטרטגיות חשיבה שישמשו אותו במהלך הלימוד הפורמאלי
אחרי תום היום חלקתי לתלמידים שאלון על היום הזה כדי להעריך את היום ואת הפינות שעברו בהם התלמידים , וגם חלקתי להם שאלונים על החומרים שלמדו ביום הזה מצאנו שהתלמידים זכרו את החומר שלמדו דרך המחשב יותר מהחומר שהיה בפינות אחרות והעדיפו ללמוד בדרך הזאת . התוצאות נתנו לי ולכל המורים תמיכה ללמד דרך המחשב , שזה היה מעניין מאוד לתלמידים ורצו ללמוד דרך המחשב, וזה מחזק את המשחק כאמצעי רב-ערך לקידום תהליכי למידה וללממד בשיטות הוראה שונות ומגוונות. שיטות הוראה אשר יפתחו בתלמידים רצון ומוטיבציה ללמידה לכן מוטל עלינו כמורים לחפש דרכי הוראה שונות ללמד אותם, וזאת על מנת לגרום לתלמידים הנאה ללמוד לא רק נושא המתמטיקה גם נושאים אחרים שיכולה לעזור לתלמידים ליהנות ולהתעניין בחומר הנלמד, המשחק לדעתי הוא דרך נוספת שניתן לשלב בהוראת תלמידים אוהבים לשחק יכולים לתרגול דרך משחק בהנאה.תרגול דרך משחק יותר יעיל מלתרגל במילוי דפי עבודה . במשחק התלמידים עסוקים יותר הם פותרים שאלות חזרה על החומר הנלמד ומקבלים משוב מידי מתקנים וממשיכים . קדרון (1985) טוענת כי המשחק מספק הזדמנויות המעודדות חשיבה מופשטת, יותר מאשר לימוד פורמאלי ושיטתי. הילד המשחק נהנה מהפעילות עצמה. הנאה זו מעוררת אותו להשקיע מרץ ומחשבה בפתרון הבעיות שמציב בפניו המשחק. כך הוא עשוי לגלות דרכי פתרון ואסטרטגיות חשיבה שישמשו אותו במהלך הלימוד הפורמאלי
נכון סהאם, גם אני מסכימה שפעילות לתלמידים דרך משחק מהווה מוטיבציה רבה בתהליך הלמידה והפנמה יעילה לחומר הנלמד.
השבמחק