• משימה אינטגרטיבית הדורשת לערוך קישורים בין חלקים נפרדים של תכנית הלימודים.
• משימה המאפשרת גישות דרכי פתרון שונים, ומעוררת חשיבה פלורליסטית.
• משימה בה על הלומד לאתר ולנסח את הבעיה / הדילמה המוצגת בה.
• משימה המאפשרת לומדים לעבוד יחד מתוך צורך הנובע מהיקף המשימה ומההזדמנות להציג מגוון זוויות ראיה.
• משימה הדורשת תכנון מהלך צפוי של אופן הביצוע.
• משימה המאפשרת ללומד בחירה, קבלת החלטות ובקרה על עבודתו.
• משימה המחייבת את הלומד לעשות שימוש במאגרי המידע המקוונים ובאתרים שונים ברשת.
• משימה המפתחת אצל הלומד כישורים מידעניים.
• משימה המתקשרת לעולמו האמיתי של הלומד, בעלת משמעות עבורו, בה הוא נדרש לפתור בעיות שהן אמיתיות במציאות החיים שלו.
• משימה בה נדרש הלומד לעשות אינטגרציה בין הידע הקודם לידע החדש.
• מטלה המספקת הזדמנות להערכה עצמית ורפלקציה.
מרכז הדרכה מחוזי לתקשורת מחוז דרום
• משימה המאפשרת גישות דרכי פתרון שונים, ומעוררת חשיבה פלורליסטית.
• משימה בה על הלומד לאתר ולנסח את הבעיה / הדילמה המוצגת בה.
• משימה המאפשרת לומדים לעבוד יחד מתוך צורך הנובע מהיקף המשימה ומההזדמנות להציג מגוון זוויות ראיה.
• משימה הדורשת תכנון מהלך צפוי של אופן הביצוע.
• משימה המאפשרת ללומד בחירה, קבלת החלטות ובקרה על עבודתו.
• משימה המחייבת את הלומד לעשות שימוש במאגרי המידע המקוונים ובאתרים שונים ברשת.
• משימה המפתחת אצל הלומד כישורים מידעניים.
• משימה המתקשרת לעולמו האמיתי של הלומד, בעלת משמעות עבורו, בה הוא נדרש לפתור בעיות שהן אמיתיות במציאות החיים שלו.
• משימה בה נדרש הלומד לעשות אינטגרציה בין הידע הקודם לידע החדש.
• מטלה המספקת הזדמנות להערכה עצמית ורפלקציה.
מרכז הדרכה מחוזי לתקשורת מחוז דרום
משימה מתוקשבת
השבמחקמרחבא סהאם
השבמחקלפי דעתי המשימה המתוקשבת הטובה היא למידה מציעה, ארגון תוכנית לימודים למימוש עקרונות פדגוגיים. הסביבה המקוונת, הכלים הדיגיטליים והמרחב האישי והשיתופי- מאפשרים לממש מהויות פדגוגיות קונסטרוקטיביסטיות .
אני מסכימה עם סיהאם במובן שהיא נתנה למשימה מתוקשבת טובה אך גם יש בדברי אזהאר הוספה טובה למובן, השיטה שבה הצגת את הפירוש לא היתה הכי טובה אך לא רעה, יכולת לנסח את המשפטים בטיקסט כתיבה רגילה כך שההבנה שתהיה מקסימלית. בכל מקה עבודה טובה
השבמחק