יום שלישי, 25 במאי 2010

מדריך להעלאת סרטים ליוטיוב

4 תגובות:

  1. הייי
    הסרטון שהצגת יפה ומעניין.

    השבמחק
  2. כמתנסה חדש בעולם האינטרנט מצאתי שהסרטון עזר לי מאוד ביכולתי להשתמש ביוטיוב. שמת סרטון שכיסה את כל הידע שמישהו מתחיל צריך לדעת.

    השבמחק
  3. שלום
    אני אבו מוך ראיד
    סטודנט במגמת מינהל, התבקשנו כחלק ממטלה בתקשוב להגיב על נושא משך אותנו
    התמזל מזלי ונחתי בבלוג שלך לאחר גלישה ברוב הבלוגים שהיו לנו ברישמה שמסר לנו אותה המרצה

    בשבילי זו חוויה בלתי נשכחת

    ברצוני להבהיר שלפני מס שנים בארץ זה כבר קיים, לא בטוח באזה שנה, או אם הסגנו את זה לפני מדיניות עבר, אך כמיטב ידיעתי זה היה לפני כמה שנים והעלות שלו שנתית עבור השכרת שם דומיו חוקי קרוב ל 100 דולר וזה עובד מצויין מסיבה מאוד מרכזית והנה בלעדיות על השם, ונתנת לזכירה תמידית מצד הגולשים או הקלינטים שלי

    בכל אופן זה מעניין אותי אישית שיהיה לי בנוסף לשם דומין בעברית גם שיהיה לידו אפשרות לשם דומין בערבית

    בסוף, אני מאחל לך שנה פוריה ומוצלחת, ותודה רבה לך

    השבמחק