יום שני, 12 באפריל 2010

בלוג חינוכי

לכתוב בבלוג!! מה לכתוב ?
כבר שבועיים אני מנסה לעדכן לסדר את הבלוג שלי פעם זה בסדר ופעם לא!!!
מה הוא בלוג : בלוג חינוכי הוא בלוג לכל דבר ועניין, אלא שתכניו הם חינוכיים . מטרות הבלוג החינוכי הן: לימוד נושא, העברת מידע חדש, לימוד ושינון החומר בצורה מעניינת. זהו דף או מספר מועט של דפים, בהם בעל הבלוג כותב כותב בו רשומות וסיפורי חיים שהוא מעוניין לשתף בהם את קהילת הקוראים. לבלוג ניתן להוסיף תמונות וקישורים לאתרים מומלצים וכד`. הבלוג הוא לא אינציקלופדיה שההגדרות צריכות להיות נכונות. זה יותר יומן אישי שכל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה. ניתן ללמוד מהבלוג, אך זה לא דברים חד משמעיים. היתרון של הבלוג הוא גם היכולת של תקשורת בין הכותב לקוראים ולמידה מכך. אחד היתרונות של בלוג חינוכי הוא שלא רק ניתן מידע ופעילות (שאלות וכד`) לגביו, אלא ניתן גם ליצור תקשורת בין יוצר הבלוג לקוראיו.

7 תגובות:

  1. תמיד זה כך בהתחלה , רק כצת סבלנות ותרגול ויהיה הכול מובן :)

    השבמחק
  2. שלום סיהאם
    לפי דעתי הגדרת הבלוג החינוכי היא כפי שציינת בפוסט אך עם מעט שינויים, הרי בלוג חינוכי לפי דעתי צריך שהיה בעל תוכן חינוכי נכון, מה שאמרת למעלה שבלוג חינוכי עלול להכיל מידע שאינו בהכרח נכון הוא דבר מטעה, כי אם בלוג היה מכיל דבר כזה או דעה אישית זה נופל תחת המושג בלוג חברתי או אישי לכן צריך להשמיט מהגדרתו את הטעיות ולהסתמך על מידע נכון.

    השבמחק
  3. שלום לך
    אני אנואר סטודנט מירושליים, לןמד מנהח חינוך, כחלק ממטלה בקורס תקשוב ולמידה עם המרצה מתי נתבקשתי להגיב בפורום שלך
    תחילה אני בחרתי בפורום שלך, כחשבתי בגלל שאת מהמגזר הערבי, הבלוג שלך יהיה באותה שפה, אך הופתעתי שלא, אך בגלל חשיבות הכתוב בבלוג שלך החלטתי לשאר באותו מקום

    משך אותי הנושא, היום למדנו על בלוג חינוכי, והדברים שראיתי אצלך בבלוג עזרו לי להבנת הנושא

    מודה לך מאוד

    השבמחק
  4. שלום לך אנואר
    תודה לך על התגובה ,נכון שאני מהמגזר הערבי אבל אנו לומדים בעברית ואי אפשר לכתוב בערבית "השפה שלנו" בבלוג .

    השבמחק
  5. שלום סהאם !
    הגעתי אל הבוג שלך במקרה אני כותבת עבודה על למידה דרך הרשת . ראשית אני אאחל לך בהצלחה בפתיחת הבלוג .מעניין אותי לדעת למה פתחת בלוג ? האם את קוראת ומגיבה לבלוגים של אנשים נוספים?

    תודה דורית

    השבמחק
  6. שלום לך דורית
    אם קראת את הפוסט האחרון שלי סכום בלוג אז את תדעי למה כתבתי את הבלוג , הבלוג היה אחת המטלות בעיקר היה הפרוייקט שלנו בלימודי לתואר שני תקשוב ולמידה לכן היינו חייבים לכתוב בלוג , היה מעניין לכתוב מאוד לכתוב בבלוג ואני נהניתי מאוד בכתיבת הבלוג
    ותודה לך על התגובה
    סהאם עאסלה

    השבמחק
  7. שלום סאהם,
    שמי אדרת, אני לומדת חינוך מיוחד שנה שנייה
    הבלוג שלך מאוד מעניין ומשכיל,
    רציתי לדעת אם יש לך הטיפים בשבילי לכתיבת בלוג.
    תודה
    אדרת

    השבמחק